Mimmriii Miimmm




Eveeet bu aralar sıkça dinlediğim bu güzel şarkıyla harika bir mim cevaplıyorum iyi okumalar :)


1. Yakın çevrenizdeki insanlara bloğunuzdan söz ediyor musunuz?
Bahsetmeye gerek duymuyorum çünkü etrafımda blogdan haberi olan kimse yok .. Gerek kalmıyor bahsetmeye o yüzden.. Hem burası bana özel kalsın istiyorum benim dünyam... Tanıdığım kişiler dolaşsın istemiyorum yazılarımın üstünde.. Sosyal medyayı zaten kullanıyorum orayı herkes biliyor oralar yeter yakınımdakilere... Burada amacım yeni arkadaşlıklar , yeni hayatlar tanımak o yüzden bilmesinler...

     
2. Neden blog yazıyorsunuz?
Buraya içimi dökmek hoşuma gidiyor. Her türlü blogları takip ediyorum Kore hayranları var, kitap-film önerisi yapanlar var, yemek tarifi, beslenme, spor, diyet, güzellik kısaca her konudan karışık listem.. yeni bilgiler öğrenip paylaşmayı seviyorum. burası kocaman bir aile hemde yeni insanlar tanıyorum bu harika :) Küçüklükten beri günlük tutmayı severim, burasıda bir nevi günlük misali... Yazdığım sadece beni ilgilendiriyor.. Kimseye hesap verme lüksümüz yok burada.. Aman şu üstüne mi alındı , öteki yanlış mı anladı gibi klişelere girme derdimizde yok daha ne olsun :)




3. İlk yazınız ile son yazınız arasında nasıl bir fark var?

Yazılar arasında fark illa oluyor.. Kimin bir günü bir gününü tutmuş ki.. O anlık motivasyonumuza, ruh halimize göre değişiyor yazdıklarımız.. 



4. Blog yazmak normal yaşantınıza ne kattı?

Her konuda yazan bloglar keşfedebiliyorsun ve bu sana yeni bir ufuk katıyor... yemek tarifi bloglarını açıyorum yeni tarifler karşımda... diyete giricem diyet yapan arkadaşlarla hemen bağlantı kurup onlar ne yapıyor diye göz atıyorum... Film kitap önerileri, yeni fikirler, yeni düşünceler....

5.Yakın arkadaşlarınıza blog yazmalarını önerir misiniz?
Hayır .. blogumdan zaten haberleri yok ... Ama blog açmaya kalksalar önerilerimi tabi sunarım...
6.Hangi kaynaklardan ilham alıyorsunuz?
O an ki ruh halime bağlı.. Güzel bir dizi-film mi izledim hemen yorum yapmak isterim.. Ya da bir kitap bitirdim... Gezdim, gördüm, duydum.. hemen paylaşmak isterim...



7.Diğer blog sahipleri ile iyi iletişim kuruyor musunuz?

Tabiki yeni bir sürü arkadaşım oldu tatlı tatlı :) her yeni bir blog farklı bir dünya farklı macera onların görüşlerine ihtiyaç elbet duyuyorum bazı konularda ve bu beni çok mutlu ediyor...

8.Şikayetçi olduğunuz konular var mı?
Aslında genel bir konu yok... Lütfen blog yazmaya devam edin burası gepgeniş ve apayrı bir dünya:)))

Bu mim aslında çok eski bir mim ama ben çoğu blog ta severk okudum.. Ve severek de cevapladım .. o yüzden bu mimi cevaplamayan, görmeyen, duymayan, üzerine alınan kim varsa adi cevaplasın :))



Yorumlar

  1. Benimde blog yazdigimdan esim ve bi ablam disinda kimsenin haberi yok.Olmasinada gerek yok burasi benim ayri bi dünyam seninde öyleymis :) güzel mim olmus 💕😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet canım ya olması gereken bu bence sosyal medya zaten tanıdığımız herkesle dolu.. burası biraz daha sosyal günlük o yüzden tanıdık olmamalı yazıların üstünde.. yani benim nacizane görüşüm bu...

      Sil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Meydan Okuma .... 10

Meydan Okuma!!!