KIŞ AKŞAMLARI!!!!
  Gündüzleri çalıştığımız için akşamları beraber geçirecek fazlasıyla vaktimiz oluyor. Halmoni ve OmmaylaJ onlardan bahsetmiştim diğer yazımda ikiside ev arkadaşlarım.. 
   Küçük bir kasabada yaşadığımz için akşamları yapacağımız hiçbirşey yok hep evdeyiz… Bu yüzden film dizi tüketimimiz fazlasıyla oluyor.. birbirimize zaman ayırıp çay keyifleri meyve saatleri bolca çene çalma saatlerinide unutmuyoruz hani ^^. 
   Akşam yemeği bulaşığıydı hallettikten sonra hemen çayı demleyip kuruluyoruz köşemize… en sevdiğim içecektir çay hatta ben ona benim mazotum bile derim ;) tabi bide türk kahvesi saatimizde yok değil hani… Misafirlerimize başlıca ikramımızdır türk kahvemiz severek yaparım ve en çokda kahve içtiğimiz saatleri özleriz…                                                                                                            

      

            Peki Neler İzledikkkk!!!!

    1)      Our erotic love:
 Çerezlik bir saat süren mini eğlenceli bir film. Küçük bir kasabaya yolu düşen yapımcının aşık olmasını ve başına gelen aksi ama eğlenceli olayları anltıyor.



Ne kadarda güzel iltifat ediyorsun sen öyle J hiçbir kıza böyle denirmi olmadı şebJ))
 

 
En çok özendiğim sahneler bunlardı herhalde bisiklet sürmeyi çookkk severimdeJ

        2)Romantic Island:
    Üç çiftin buluşmasını anlatan eğlenceli bir film tavsiye isterseniz sıkıldığınız bir anda izleyin derim.. Joseph ve Alicie… en komik çiftti bence bakınız:


    
    Ve filmin sonunda güzel bir itiraf gelir josephtenJ)))

    “Akrep burcuyum, kan grubum A. Filmleri severim ama sinemaya çok az giderim. Ayrıca ciddi bir şey olmasada biraz cimri ve inatçıyımdır. İstersen değişebilirim. Evlendiğimde bir yada iki çocuk istiyorum. Ama müstakbel karıma danışacağım elbette… bir de doğduğumdan beri saç modelimi değiştirmedim. Ancak eğer O isterse birazcık değiştirebilirim. Beni değiştirebilirsin yada olduğum gibi bıraksan daha iyi…seni göremiyorken sana söylemek istediklerim bunlardı!!!....
               


   
  Bukadar açılımın sonunda hayır denmezdi herhaldeJ)))




Yorumlar

  1. ne kadar güzel ortamınız,sessiz sakin di mi ? kafa dengi insanlarla hayat güsel yaşanırmış,
    ne mutlu size :)
    sevgiler

    YanıtlaSil
  2. teşekkür ederim canım evet sessiz sakin :) zaten gün boyu çalıştığımız için akşamları sessizlik arıyoruz mutluyuz elh. herkez mutlu olsun :)))

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Oradan Buradan Her Telden.... 005

Ne İzledim?? (Bir Film Bir müzik)

Weightlifting Fairy Kim Bok Joo Konusu ve ilk Bölümü...